- Allianz bude pokračovať ako celosvetový poisťovací partner Zimných olympijských a paralympijských hier 2030 vo Francúzskych Alpách a Olympijských a paralympijských hier 2032 v Brisbane.
- Poisťovateľ riadi riziká, poisťuje organizátorov, účastníkov a divákov
- Vďaka partnerstvu stúpla obľúbenosť značky Allianz
Allianz a Medzinárodný olympijský výbor (MOV) v týchto dňoch predĺžili celosvetové olympijské a paralympijské partnerstvo (TOP Partnerstvo) o ďalšie štyri roky do roku 2032. Allianz tak bude pokračovať v olympijskej a paralympijskej podpore pre ďalší cyklus hier, ktorý zahŕňa Zimné olympijské a paralympijské hry 2030 vo Francúzskych Alpách a Olympijské a paralympijské hry 2032 v Brisbane.
Allianz v rámci partnerstva riadi riziká, poskytuje poistnú ochranu pre organizátorov, účastníkov a divákov a takisto podporuje športovcov prostredníctvom mentoringu a kariérnych príležitostí. Týmto partnerstvom Allianz spojí športovcov a miliardy fanúšikov v najväčšom športovom sviatku na 70-tich trhoch spoločnosti po celom svete. Hry v roku 2030 a 2032 sa uskutočnia na dvoch kľúčových trhoch Allianz, a to vo Francúzsku a v Austrálii, ktoré minulý rok prispeli viac ako desiatimi percentami k prevádzkovému zisku celej Allianz.
„Olympijské a paralympijské hry Paríž 2024 inšpirovali svet, ako aj našich zamestnancov, klientov a obchodných partnerov, povznášajúc a spájajúc ľudí prostredníctvom športu. Videli sme tiež veľmi pozitívne prínosy pre náš biznis a značku Allianz. S nadšením, najmä v kontexte čoraz viac rozdeleného sveta, predlžujeme toto úspešné partnerstvo až do roku 2032,“ povedal šéf skupiny Allianz Oliver Bäte.

Paríž 2024: Rekordná sledovanosť
Predĺženie partnerstva prichádza po úspechu olympijských hier Paríž 2024. „Teraz viac než kedykoľvek predtým svet potrebuje silu športu na zjednotenie ľudí. MOV a Allianz zdieľajú túto víziu, a preto považujeme naše partnerstvo za dôležitejšie než kedykoľvek predtým,“ povedal prezident MOV Thomas Bach. Podľa nezávislého prieskumu pripraveného pre MOV, sledovalo olympijské hry Paríž 2024 rekordných 84 percent potenciálneho globálneho publika, čo predstavuje približne päť miliárd ľudí. Viac ako polovica svetovej populácie tak sledovala inšpiratívne úspechy olympijských športovcov v Paríži.
Ako globálny poisťovací partner pomohol Allianz zabezpečiť hladký a bezpečný priebeh hier, chrániac športovcov, fanúšikov a ďalších účastníkov športového ekosystému počas celých hier. Allianz spustil komplexný program lekárskej asistencie pre 155-tisíc športovcov, zamestnancov, dobrovoľníkov a členov olympijskej a paralympijskej rodiny, poskytol poistenie zrušenia lístkov pre fanúšikov a zabezpečil majetkové a zodpovednostné poistné krytie športových miest.
Partnerstvom obľúbenosť značky Allianz stúpla
Z predĺženia olympijského a paralympijského partnerstva o ďalšie štyri roky sa tešia aj v Allianz na Slovensku. „Vďaka partnerstvu môžeme aj naďalej pokračovať v podpore spoločných hodnôt ako sú jednota, inklúzia a spoločný tímový duch. Rovnako sa teším, že toto globálne partnerstvo krásne dopĺňa naše dlhoročné spolupráce so Slovenským olympijským a športovým výborom a Slovenským paralympijským výborom. Spolu rozvíjame množstvo aktivít, ktoré motivujú mladých ľudí k aktívnemu životnému štýlu, najmä cez projekt Move Now,“ uviedol riaditeľ odboru market manažmentu Allianz – Slovenskej poisťovne Jozef Kruppa.
Allianz ako jeden z popredných svetových poisťovateľov a najsilnejšia poisťovacia značka je oficiálnym celosvetovým poisťovacím partnerom olympijského hnutia už od roku 2021. Navyše od roku 2006 podporuje aj Medzinárodný paralympijský výbor, pričom sa v roku 2021 stal „Celosvetovým paralympijským partnerom“. Povedomie o partnerstve medzi klientmi Allianz sa od jeho začiatku zvýšilo o dvojciferné percentuálne body. To podporilo obľúbenosť značky Allianz a úvahu o jej kúpe. Podľa rebríčka najsilnejších svetových značiek Interbrand v roku 2024 bola hodnota značky Allianz odhadnutá na 23,5 miliardy dolárov.