Pre Netflix bol rok 2022 ťažký. Prvé dva kvartály firme klesal počet predplatiteľov a na trhu sa rozbiehala nová konkurencia. Posledný štvrťrok však už vyzeral celkom dobre, keďže spoločnosť pridala výrazne viac predplatiteľov, ako pôvodne čakala. V priebehu novembra tiež Netflix spustil verziu predplatného s reklamou. Ako sa tento druh služby prejavil na výsledkoch firmy a aké kroky ešte plánuje urobiť, aby zvýšila svoje zisky? Dozviete sa vo videu.
Najnovšie články
- Revolut má už viac ako 50 miliónov zákazníkov. Na Slovensku je ich 300-tisíc
- Benzín aj nafta v polovici novembra mierne zdraželi
- Na Black Fridady sa pripravili aj podvodníci. Ako im nenaletieť?
- Union bude ponúkať životné poistenie pre seniorov
- Dôchodkové dávky sa od januára zvýšia o 2,1 percenta
- Ak živnostník ochorie, platí nižšie odvody. Ako si ich vypočítať, aby ste neplatili zbytočne veľa?
- Ako sa budú zvyšovať dôchodky od 1. januára 2025?
- Cez zimu sa čoraz viac cestuje do exotických krajín. Stúpajú tak aj riziká a škody na zdraví
- Odchod do dôchodku aj v budúcom roku určí tabuľka v zákone
- Finančná správa preveruje podozrenia z manipulácie pri kontrolách zameraných na DPH