Pre Netflix bol rok 2022 ťažký. Prvé dva kvartály firme klesal počet predplatiteľov a na trhu sa rozbiehala nová konkurencia. Posledný štvrťrok však už vyzeral celkom dobre, keďže spoločnosť pridala výrazne viac predplatiteľov, ako pôvodne čakala. V priebehu novembra tiež Netflix spustil verziu predplatného s reklamou. Ako sa tento druh služby prejavil na výsledkoch firmy a aké kroky ešte plánuje urobiť, aby zvýšila svoje zisky? Dozviete sa vo videu.
Najnovšie články
- Poisťovne vlani odhalili podvody v miliónoch eur. Počet pokusov pritom rastie
- Čo kúpiť za dôchodok: Inšpirácie pre rozumné investície
- Prídavky na deti sa oproti vlaňajšku nezmenia
- Najvyššia suma trinásteho dôchodku tento rok dosiahne zhruba 680 eur
- Diskusie o možnom ukončení členstva v EÚ považujú banky na Slovensku za krajne nebezpečné
- Množstvo zamestnancov dostane už vo februári výrazne nižšiu výplatu. Na vlastnej koži pocítia konsolidačný balíček
- Aké tlačivo je potrebné na rodinné prídavky v roku 2025?
- Suma sirotského dôchodku sa počíta z penzie, na ktorú mal nárok zomretý rodič
- Odvody v novej sume treba zaplatiť do pondelka 10. februára
- Pri hľadaní práce sú úspešnejší absolventi, ktorí ovládajú nové technológie a popri štúdiu pracovali