Najväčší dopyt po životnom poistení majú ľudia s nižšími a vyššími príjmami, zatiaľ čo stredná trieda ho často prehliada. Upozornil na to riaditeľ distribúcie a marketingu životnej poisťovne Youplus Filip Bartoš.

Ľudia, ktorí patria do takzvanej strednej triedy, podľa F. Bartoša sa spoliehajú na svoj príjem a poisteniu neveria. „Bohužiaľ, makléri majú skúsenosti s príbehmi ľudí, ktorí zarábali slušné peniaze, ale v prípade núdze sa bez zodpovedajúcej poistnej zmluvy dostali do ťažkej životnej situácie,“ tvrdí riaditeľ z Youplus.

Avšak, záujem o produkty zo segmentu životného poistenia v spoločnosti kontinuálne rastie. Inklinácia ľudí na Slovensku smeruje k produktom, ktoré sú zamerané čisto na rizikové poistenie – či už úrazové, alebo nemocenské. Momentálne sa podiel týchto klientov pohybuje zhruba na úrovni 85 percent, v prípade zvyšných pätnástich stále dobiehajú investičné zmluvy s rezervotvornou zložkou.

Prečítajte si ďalšie články na túto tému: