mBank pridala do svojej mobilnej aplikácie a internet bankingu novú službu. Do histórie transakcií pridala možnosť filtrovania platieb podľa toho, či ich klient uskutočnil kartou, ktorá je uložená u obchodníka.


(Inzercia)

„Vďaka tomuto novému filtru naši klienti získajú prehľad o všetkých transakciách u obchodníkov, ktoré prebehli v režime s uloženými údajmi ich platobnej karty. Môžu sa tak napríklad prihlásiť do svojho profilu v danom e-shope a kartu z neho odobrať,“ vraví produktový manažér platobných kariet mBank Michal Staněk.

Uloženie kariet zjednodušuje nákupy u obchodníkov, ktorým klientom dôveruje a pravidelne u nich nakupuje. Len raz zadá údaje svoje platobnej karty a pri ďalších nákupoch už nemusí vypĺňať žiadne údaje.

mBank upozorňuje, že pri vykonaní platby v niektorých e-shopoch môže klient veľmi ľahko prehliadnuť, že k uloženiu údajov karty došlo. „Naším cieľom je poskytnúť klientom také nástroje, ktoré im umožnia bezpečne a pohodlne používať svoju platobnú kartu v online prostredí a aktívne ju spravovať a kontrolovať. Jedným z nich je aj tento nový filter,“ dodal M. Staněk.

Prečítajte si ďalšie články na túto tému: