Poisťovňa Kooperativa bude s klientmi komunikovať aj cez chatovú aplikáciu WhatsApp. Poisťovňa o tom informovala v tlačovej správe. Tento nový spôsob bude odteraz slúžiť klientom na získanie odpovedí na všetky ich otázky ako v prípade call centra. Na využívanie tejto komunikácie stačí mať v telefóne so stiahnutou aplikáciou WhatsApp uložené číslo poisťovne.
Operátori call centra poisťovne budú na otázky cez aplikáciu reagovať v pracovných dňoch v reálnom čase medzi 8. hodinou ráno a 5. hodinou podvečer. V prípade, že klient zašle svoju požiadavku neskôr, odpoveď odoslaná v pracovnom režime call centra sa mu zobrazí formou notifikácie v telefóne. Klient sa môže ku konverzácii s operátorom kedykoľvek vrátiť a pokračovať.
Prečítajte si ďalšie články na túto tému: