Zamestnanci call centra Slovenskej sporiteľne nebudú od apríla chodiť do kancelárie, ale budú pracovať z domu. Doteraz pracovali v dvoch kanceláriách – v Nitre a Bratislave.
Poradcovia na infolinke tak budú môcť pracovať nezávisle na lokalite. Pre najväčšiu banku sa tak otvorí celoslovenský pracovný trh, ktorý bude podľa nej plne inkluzívny. „Prístup, s ktorým prichádzame, poskytuje rovnosť šancí takmer každému, kto si svoju budúcnosť predstavuje doma, v akejkoľvek časti Slovenska,“ vraví Radovan Cuper, šéf call centra Slovenskej sporiteľne. Zároveň sa takto zvýši flexibilita zákazníckej linky.
Banka priznáva, že zohnať zamestnancov je v súčasnosti problém, keďže pracovný trh je napätý a firmy bojujú o tých istých ľudí. Čím bližšie k Bratislave, tým sú podľa sporiteľne kvalifikovaní ľudia menej dostupní. Prechod na home office by tak mal banke pomôcť získať nových zamestnancov. Sporiteľňa bude hľadať ľudí na plný i čiastočný úväzok.
Zamestnanci podľa sporiteľne novým prístupom ušetria čas, náklady na dopravu a prácou na zmeny získajú flexibilitu, čo môže prispieť k ich spokojnosti a efektivite. Banka im poskytne všetku techniku, vrátane laptopu, dvoch monitorov, mobil s dátami a príspevok na internet. „Novým kolegom všetko pošleme kuriérom,“ tvrdí R. Cuper.
Prečítajte si ďalšie články na túto tému: